új nap, új élet

2009.06.10. 09:05

before: hát ím, nézzétek meg a blogomat. az újat. a múltat eltörölte a gyávaságom (kínos kalandjaim sokaságát nem akartam vállalni újonnan szerzett kedvesem előtt), s megjött vele a frissítő lendület. a dizájn kissé emós és kissé maszkulin, de hát egyszerűen bizonyos értelemben totál digitális analfabéta vagyok, így aztán nem tudok egyéni formákat bevezetni, jó a sablon. kamaszságomból idáig jutottam. hogy mán a sablon is jó. hát szörnyű, nem? már egyediskedni se akarok. lehet, hogy a végén menthetetlenül felnövök és elveszítem a világról alkotott éles képet...? nem akajok. de lehet, hogy már utána vagyok.
(azért azt látják, hogy mennyire megvan a nyelvi humorom még mindig. indirekt in dir act, érteeeed? :P )

most: tegnap sokkot kaptam magamról. évzáró értekezleten voltam, érdekes volt és hasznos, szeretem képviselni minket. és amikor kijöttem az mtmkból kisebb sokkot kaptam az árnyas fák alatt. klappogtam lefele, csúszott a szandál, súrolódott a bőr (tudjátok lányok, a vastag combos, bőrkidörzsölős átok), és rájöttem, hogy meg vagyok hülyülve. még hogy gyerek! meg óvszer nélküli szex. hát meg vagyunk mi mind a ketten bolondulva? persze rögtön vettem tesztet, aztán krisztinél fel s alá rohangáltam a nappaliban, hogy jesszushaterhesvagyok, odaakarrierem. nem tudtam, hogy röhögjek-e magamon, hogy ennyi idősen elment az eszem. de visszajött szerencsére, szóval nagyon következetes elképzeléseim vannak tudatos pályaépítésre és a gyermek későbbi vállalására. szkeptikus lettem különben a kapcsolataimmal szemben, felülvizsgálatra kötelezem magam. annyi mindent szeretnék kipróbálni... hátizsákos túrát, részegen dunába'fürdést, csokiszexet, mozgástréninget, vonatonismerkedést... uccu neki.

közben és utána: olvad a koliban a paneltöbb...faszér' van ilyen rohadt meleg már hajnalok hajnalán??? hat körül már huszonöt fok vót.

A bejegyzés trackback címe:

https://indiract.blog.hu/api/trackback/id/tr301176112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása