2009/2010

2009.08.28. 22:32

a jók:

  1. meghívtak minket a Zrínyi 1566 c. rockopera díszbemutatójára Szigetvárra. Ettől teljesen odavagyok, megnéztem a honlapot, engem kicsit emlékeztet az István a királyra, meg nem is minden teljesen értelmes a dalszövegekben, de mindegy, mert Szigetvárra megyünk, körülnézünk, leszünk egy napot Kaposváron is, sőt, ha megcsíptük azt a szállást, amit remélem, hogy igen, akkor nagyon szupi körülmények között töltünk néhány napot.
  2. Talán az eonos nap is jó lesz, Enit látni meg mindig öröm, bár most nem nagyon lesz idő összerázódni, meg ott lesz Sanyi is. Ez egy fura felállás, még sosem találkozott semmilyen fijúmmal....
  3. működik a laptopom. bár rettegek egy kicsit, hogy vajon mennyibe fog ez most nekem kerülni, de műkszik.
  4. (most a nika feat alexandra zárva a mennyország c remekművét hallgatom. nem is rossz, a mai hangulatomhoz)

rosszak:

  1. rettenetesen sokat fáj a hátam, nagyon
  2. a kolitól önmagában rosszul vagyok- a tökéletes karrier: 24-be lépni egy koliszobában...-, de a szobatársaimtól pláne. én komolyan bírom a dórit, de nem akarom, hogy meztelenül lásson, ismerje a barátaimat, vagy tudja, hogy mit olvasok, nézek szívesen. nem akarom, hogy a nagyon aktív csopitársak valamit is tudjanak rólam. nem akarom, hogy a bájos, de néha bárgyú leányzó legyen az, aki hallgatja a szuszogásom. és akiét én hallgatom. ki elmúlt huszonegy, az már a csendet szereti jobban, nem az összecsengő rímek zaját... így bizony. neki meg még olyan messze a huszonegy... meg fogok bolondulni...
  3. vettem egy szép cipőt- ez akár még jó is lehetne-, ami úgy feltörte a lábam, hogy ma gennycsíkot húztam magam után egész nap
  4. ezer éve nem táncoltam. pedig nagyon szerettem volna. lehet, hogy néznem kéne valami bulihelyet kaposváron? (aki ismer ilyet, az szóljon)
  5. nem tudom, mi lesz sanyival. mármint, azt pontosan tudom, hogy mit érzek, azt is tudom, hogy mi szeretnék, de hogy ezt hogyan lehet kivitelezni?szerintem a lelke mélyén tudja, hogy a lelkem mélyén nem hiszem, hogy mellettünk dönt (felzárkózáshoz: anyóspajtással már ott tartunk, hogy nem köszön vissza és követelemhogyszakítsvele).pedig szeretném, szeretném megoldani, továbblépni, másik síkra helyezni. nem tudom, hogy vele 'kell'-e leélnem az életem, de nem volna ellenemre megpróbálni legalább egy darabon. vannak értékkülönbségeink, amikről nem tudom, hogy át lehet-e hidalni. de most csak leng a fejem fölött a malomkő. és bár magamban azt gondolom, hogy rám fog esni, valójában nem tudom elhinni, hogy rám is eshet.
  6. ameli. meg kéne oldani. tényleg meg kéne. pláne, hogy most már több, mint két éjszakát itthon vagyok. de egyszerűen már teljesen ki vagyok idegileg, nem most van ideje bármit is megbeszélni, képtelen vagyok bárkivel is egy normális szót váltani. mindenembe beette magát ez a por. és a rohanás kifacsar. hétfőn végigrohantam pestet és csak levegőt akartam
  7. egész nyáron dolgoztam és mégsincs egy fillérem sem
  8. nem akarok pestre menni
  9. el akarok szökni. menekülni. letörölni a táblát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://indiract.blog.hu/api/trackback/id/tr921345109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása