megszületett az első komment! tádááááám!

nos, kedves kommentelő:szerintem amit írsz, az persze rendben van, az kérdés csak, hogy vajon egy átlagot tizennyolc évesnek honnan kellene tudnia, hogy mit csináljon? régen az érettségi luxuscucc volt, aztán minimum lett... és most már a diploma az. a társadalam csinálja ezt a fiatalabbakkal, nem ők saját magukkal. és ráadásul amikor a középiskolai oktatásban nincs sem önismeret, sem pályaorientáció, sem életviteli tanácsadás. az egyetemen tömegoktatás van, simán találni kétszáz fős szeminárium. szóval nem hinném, hogy a céltalan fiatalokat kellene levadászni és rituálisan legyilkolni, sokkal inkább azokat a felelősséggel rendelkező felnőtteket kérdezném meg, akik hatással lehetnének a folyamatra. hol vannak a szülők, a normális osztályfőnökök, az oktatási szakemberek, a hivatásos pedagógusok?...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://indiract.blog.hu/api/trackback/id/tr31207195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

O'Seamus · http://www.hhanuman.blogspot.com/ 2009.06.25. 23:02:53

jha, hát pontosan így is van, pont erre gondoltam én is, a tájékozódásképtelenség miatt van mindez. nekem anno senki semmi értelmes tanácsot nem adott. kijöttek hozzánk a helyi karrieriroda tanácsadói és kitöltettek mindenkivel egy pályaorientációs tesztet amiből kijött h a fél osztály menjen vízvezetékszerelőnek (én is:). Aztán 11.ben az ofőm mondta h menjek töriszakra mert az jól megy, nna hát köszönöm szépen. A felvi.hu semmit se ér... Azon gondolkodtam h nyitni kéne egy blogot, ahova előzetes moderáció után bárki beküldheti egyetimsta évei történetét, elégedettségét, tanácsait és szakonként lenne címkézve, segítségül az új generációnak. asszem lenne forgalma, sztem nincs olyan ebben az épületben akinek ne lenne szava hozzá...
süti beállítások módosítása