906

2009.09.09. 13:19

 basszus, hogy mik vannak... tegnap este krisztivel kerestük a megoldást az élet nagy kérdéseire, mígnem már csak 906ossal tudtam hazaindulni. mi minden nem történik egy utazás alatt! nem tudomakarom varródanis rímbe szedni, de különben télleg nem semmi...

szóval, állok a buszmegállóban. ott egy srác, egyik kezében martini, másikban bor, feltűnő jelenség hajnali egykor (mégiscsak jönnek a rímek). és mosolyog. persze magam mögé nézek, hogy nekem-e vagy nem-e. mit ad isten nekem. zavarba jövök, elmosolyodok. érzem, hogy benne van a tekintetében a kívánás, úgyh bámulok kifelé az ablakon. szép a duna éjszaka. amikor átértünk a folyón, a szemem sarkából látom az üveg tükröződésében, hogy a srác néz. és hogy le fog szállni. örülök, mert annyira zavarban vagyok, h meg se tudnék szólalni, ha odajönne, márpedig elég határozottan van nekem sanyi (hálistennek). a srác leszáll, de az ajtóból belém szugerál. alig észrevehetően megbiccen a feje. gyere gyere gyere...persze eszembe sem jut, de elgondolkodom azon, hogy tényleg vannak-e olyanok, akik egy vadidegen sráccal így elmennek az éjszakába... (vannak, a szobatársaimnak meséltem és az egyik azt mondta, hogy ha tetszik a srác miért nem, még a nevedet se kell megmondanod, akár egy szót se kell szólni... hát nem tudom, szerintem, ha facér lennék, akkor se lennék ennyire bátor. vagy méginkább vakmerő...bár kétségkívül van romantikája) mindenesetre a srác nagyon lassan megy, magamban számolok és tudom, hogy ötre meg fog fordulni, hogy újra kérjen. és tényleg- még sosem éreztem effajta bizonyosságot. katonai viszlátot intek és nevetek a szomorú grimaszon, amit vág.
tanulság nincsen, csak egy kis pikírt boldogság, aprócska csillám, hogy talán mégis van bennem valami extra. és a sanyi nem csak mondja, hanem tényleg. nőnek éreztem tőle magam- sanyitól függetlenül, mert ő szeret, neki az a dolga, hogy szépnek lásson :) -, feldobott, s ettől méginkább hozzásimulnék. mármint a sanyihoz.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://indiract.blog.hu/api/trackback/id/tr941370897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása