könyv

2009.07.13. 17:35

mostanában olvasok. ilyen furcsa dolgok történnek velem, hogy van időm olvasásra is.

Szóról szóra

kétszázforintos könyv, a fókuszban vettem, négyezerről volt lealkudva. könnyed nyári limonádénak ígérkezett, afféle nyári igénytelenségi kielégítőnek választottam. mert az ulpius szar könyveket forgalmaz. azaz olyanokat, amelyek drágák, olvashatóak, egyszerűek. a legművibb leányka is lelhet benne kedvére való ihletet. meg a legokosabb is.
no, szóval olvastam ezt a könyvet. hogy tetszett-e? nem is tudom. igen. mert stílusos, mert van valamiféle mondanivalója. nem. mert szaggatott, ritmustalan, nem elég bravúros a nyelvezete és végig lehetetlen fordulatokba torzul a történet.

Cigánylabirintus

szintén az ominózus beszerzőkörút eredménye, hasonló árfolyamon. sokkal jobb. kissé talán didaktikus, mondanivalója sejthető. mégis, amikor a társadalmi szerepjáték cikkei közt cikázva végül elvisz a tbc, kicsit meglepődöm. hogy annyi ideodaugrabugra, döntés, dobókockázás, miegymás után végül ennyire viszem. elvisz a tbc. meghóttam magamat. ráadásul az írókban megvan az az örkényi él, amit szeretek. halálom kommentje: ' a kaland számodra itt véget ér' meghaltam vazze!?
szerintem van még a shopban, aki arra jár, vegyen belőle, kétszáz pénz lószar érte.

HP 6

premierjegyünk van az imaxba, 3dbe, még jó, hogy el akartam olvasni előtte, hogy tudjam, mi változott meg az eredetihez képest. köhööööömmmm. jóóóó nagy KÖHÖÖÖMMM. mármint, azóta láttam a reklámspotot és nem vagyok boldog. tök sok minden máshogy van, de mindegy végülis, csak brrrrr. eddig azért lehetett szeretni a hpt, mert a sok sok változtatás is valahogy homogén volt az eredeti változathoz képest. no. a könyv persze továbbra is bravúros. most valahogy kevésbé ragadott magával, de annak tudom be, hogy mindig utazás közben olvastam és a vonatrólle buszrafel nem a legtökéletesebb választás az olvasásban való elmerüléshez.

A bejegyzés trackback címe:

https://indiract.blog.hu/api/trackback/id/tr691244108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása