no végre

2009.07.13. 17:25

végezetül, de korántsem végemre van net. átmenetileg. hát fantasztikus. egészen szokatlan rend.milljom dologról akartam írni, majd ha végre hozzáférhető leszek, de hát most megszáll a lehetőségek mámora. nem is tudom, mivel kezdjem.

szerda.

felmentem dolgozni, kimondottan jó próba volt, életemben először tartottam- bár volt szinkrontolmács- jelelős drámát. igazándiból csak gyakorlatsort, de tök jó volt és utána lendületesen haladt a próbafolyamat. nekem ugyan kifolyt az agyam, de akkor is szuper. utána összeszedtem katát és felmentünk ádámhoz. minden busz villamos hév pont jókor jött, így ripszropsz odaértünk. nem mertem felmászni azon a rohadt instabil létrán. így én lenn aludtam ádám hálózsákjában, kata meg fent, de nem tudom pontosan hol. rettenetes volt, mert én délután ittam kvt, aminek az lett az eredménye, hogy hajnalig forgolódtam a langymeleg hálózsákban, s mire elaludtam volna az a nyomorult luci- a szánalmacska- folyamatosan rám akart mászni, meg hozzám bújni, meg miegymás. az agyamra ment. milyen macska az, amelyikben nincsen semmi tartás...? agyrém. node. odaértünk és kevertünk koktélt. lehet, hogy már felfedezték, de nekünk újdonság volt. blúkurászó-hávánná és ananászlé. tuti keverék. megittuk, közben játszuttunk két scrabble-t, először én nyertem, aztán kata, szal kiegyenlítődtünk. reggel korán keltem- kibaszott luci- és csináltam kávét. aztán tíz körül lesétáltunk a hévhez. katánál barackszörpöt ittunk- dina, a barackhercegasszony- és adrival folytattunk középnyávogós elmélkedést a pedagógiáról.utána kata tora meg moziba be, én meg elmentem ikejába, de most építik át, így rövid úton átcsellengtem a skálába meg az árkádba. az eredmény százhúszmillió felpróbált melltartó és egy megvásárolt farmer. este lementem sanyihoz és jött a soha el nem múló görcs.

csütörtökpéntek

aznap ott voltam, sanyi nem ment ki dolgozni, hát aludtunk, voltunk. iszonyat édes volt, mert nagynehezen én is kiterültem, ő meg addig összevásárolt egy görögsalátára valót. imádnivaló fijú és érzem, hogy sokat kérek tőle, mégis a másik oldalon olyan kevésnek tűnik mindez. valahogy beállt egy mechanizmus a szeretkezéseinkbe, hasonlítanak a mozdulatok és attól félek, hogy végül akaratlanul is kicsúszik ujjaink között a valós tartalom. mi van, ha egyszercsak végleg nem lesz mit mondanunk egymásnak? a kölcsönös (ön)megóvások néma vádja alattomos módon dolgozik ellenünk.nem beszélve a családi belviszályokról, a folyamatos kritikákról, támadásokról.újra és újra elveszítem a hitet, hogy képes vagyok legyőzni mindazt, ami ellen és megtalálni csak a jót.

szombat

közös indulással és egyéni megérkezéssel- odafele rengeteget késett a vonat, majd a folyosón utaztam, ahol megtámadott az ásványvizes üvegem és csuromvizesen röhögtem magamon perceken át-, keresztül a városon az autópálya forgatagába. rémesen hosszú várakozások árán juthattam haza. először a sasadin jártam annak környékén, hogy feladjam, majd rettegve gondolkodtam tatabánya egy kies részén, hogy akkor most hogyan tovább, végül egy román kamionos húzott ki a csávából. bár nagyon jófej volt, én kicsit mégis féltem, mert olyan a hírük. aztán nagynehezem leblattyogtam a sztrádáról és felvett valaki. egészen pontosan a szomszédunk. tudtam, hogy ismerem a pasast, csak azt nem, hogy honnan. akkor esett le, hogy ő a szomszéd, amikor kérdés nélkül is a ház előtt tett le.
anyával baracklekvárt főztünk be egész délután, meg sütöttünk a vasárnapi siserehadnak. végül nélkülük is elmentem a kertipartiba. nagyon jó hangulat uralkodott, jó zenék, rendben volt a bor, és a társaság. az egyik úriember igencsak rám moccant. nem is értettem az egészet, mert tudtam, hogy ott a felesége. közölte, hogy felvesz iwiwen. és fel is vett. még aznap éjszaka, hajnali 00.21kor. hát fura.

vasárnap

rettenetesen fájt a fejem. már gondolkodtam a gyógyszeren, meg azon, hogy hogyan lehetek ennyire másnapos, mígnem rájöttem, hogy valójában itt a szemüvegviselés hiányáról van szó.

hétfő

egyedül és kreatívan. a hetet átszervezve. csíkosvirágosan. 

A bejegyzés trackback címe:

https://indiract.blog.hu/api/trackback/id/tr91244079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása