'meleg vagyok, és miattam olyan szar az életed, amilyen.
miattam lop az állami vezetők 90 %-a, a gyereked miattam tök hülye, lehet, hogy azért olyan szánalmas matekból, mert ő is meleg. azért nem tudsz megtanulni egy nyelvet sem, mert létezem és azért nem értesz szót a férjeddel/ feleségeddel, mert elárasztjuk az utcákat. gyűjtjük az olyanokat, mint mi, hogy ti kevesebben legyetek. a gyerekedet eltorzítjuk és valójában téged is meg akarunk erőszakolni. nem hiszünk a közerkölcsben, és mind egy mentálisan beteg nagy klán tagjai vagyunk, a marsról jöttünk és el akarjuk foglalni a földet!'

szóval, kedves igazhitűek, valahogy így látjátok?

(dühös vagyok a világra. emberek gondolják azt, hogy más emberek magatehetetlen gyerekei hátbalőhetők, otthonok feldúlhatók, apák a fiaik szeme előtt meggyilkolhatók.
nincs morális különbség aközött, hogy hátbalősz egy menekülő ötévest, teszem azt harminckétszer és aközött, hogy mindez szerinted rendben van. mindegy, hogy otthon fröcsögsz a meleg kiirtásáról, vagy hozzájuk baszkodod a macskakövet az andrássyn, a lényeg ugyanaz.

egyszerűen nem értem, hogy hatvan évvel a holokauszt után hogy fordulhat elő, hogy emberek- apák, anyák, gyermekek-, köztük nem egy szociális szférában dolgozó a saját vakságukba temetkeznek... már hallani a marhavagonokat)

A bejegyzés trackback címe:

https://indiract.blog.hu/api/trackback/id/tr1001350241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása