vér

2009.06.18. 06:57

hát nem tom, hogy ez mi, de elkaptam szerintem valami nem túl kellemes fertőzést. az csak hagyján, hogy időnként olyan rosszul leszek, hogy megmozdulni sincs kedvem. de hogy időnként ömlik belőlem a vér - több- kevesebb mennyiségben- és még csak nem is értem miért.
elkezdtem végiggondolni, merre jártam mostanság, ahol egyébként nem. voltunk ádámnál, ahol a wcből iszik a macska, de épp ezért úgy is kezelem azt. a koli ugyanaz, a silenusban sem csináltam semmi olyat, amit ne csináltam volna... elképzelni nem tudom, hogy honnan lett ez nekem, de nem nyugtat meg, mert egyrészt nincs húszezerem két vizsgálatra, meg aztán még félszer ennyi gyógyszerre, másrészt, mert amilyen vagyok csak úgy rohannék orvoshoz- olyan mindegy, hogy miért nem jut pénz kajára :P -, de nincs időm most, mert kora du. menni kell ugye le. semmi kedvem nincs. aludni szeretnék, meg tanulni kellene.
(igazándiból ez teljesen kihozta belőlem a bizalmatlanságot...felé)

szeretném kihúzni a fejemből a gondolatokat, mint Dumbledore és csak ide kitenni, mert írni sincs kedvem, pedig most muszáj lesz, mert meg kell írnom ma a szakkolijelentkezést.

A bejegyzés trackback címe:

https://indiract.blog.hu/api/trackback/id/tr791192491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása